Prezentacija evidencije plaćanja MobiCash aplikacije KORISNIK vrši prijenos prema KORISNIKU - putem mobitela
Evidencija popusta slanje i preuzimanje potvrde
Obostrana potvrda za dokaz o popustu putem mobitela
skriveni sadržaj 1
skriveni sadržaj 2
Evidencija plaćanja slanje i preuzimanje sredstava
Obostrana potvrda za prijenos sredstava putem mobitela
skriveni sadržaj 1
skriveni sadržaj 2
Opis dolazi uskoro...
1. Pokretanje aplikacije
UNOS PINa - Nakon što ste pokrenuli aplikaciju, unesite svoj četveroznamenkasti PIN. - PIN broj koji ste dobili putem e-maila prilikom aktivacije. - Kliknite na “Login” kako biste potvrdili PIN.
2. Unos korisničkog broja
- Unesite svoj peteroznamenkasti Korisnički broj koji ste primili putem e-maila prilikom aktivacije. - Ovaj je korak potrebno učiniti samo prilikom prvog pokretanja aplikacije (ili u slučaju unosa neispravnog PIN-a). - Kliknite na “OK” kako biste potvrdili unos Korisnickog broja.
3. Prikaz glavnog izbornika
- Na ekranu će se pokazati glavni izbornik aplikacije MobiCash Prijenos. “Iznos na računu” - Možete odabrati provjeru stanja na Vašem računu. “Slanje – PRIJENOS" - Prijenos s računa na račun “Preuzmi – PRIJENOS” - Preuzimanje sredstava poslanih s drugog računa “Popis transakcije” - Možete pogledati popis obavljenih transakcija. “Izlaz” - Biranjem opcije “Izlaz” zatvarate aplikaciju MobiCash Prijenos.
4. Prijenos sredstava
-Ako Želite prenijeti sredstva na drugi račun, odaberite “Slanje – PRIJENOS”. - Potrebno je unijeti Korisnički broj primatelja, - Nakon toga se automatski prikazuje ime primatelja. - Zatim unesite iznos koji želite prenijeti na primateljev račun (pri pisanju broja koristite decimalnu točku). - Na kraju se upisuje razlog prijenosa (dovoljna je jedna, maksimalno dvije riječi). - Prijenos se pokreče klikom na tipku “Slanje”, - Prekida se tipkom “Odustani”.
5. Kraj transakcije prijenosa
- Ako su svi podaci ispravno upisani, pojavit će se obavijest da je transakcija uspjela. - Prikazat će se novo stanje računa i dnevni limit. - Kliknite na “OK”. - Ukoliko se pojavi obavjest da transakcija nije uspjela, - Vratite se na poćetno stanje i pokušajte ponovo Mogući razlozi neuspjele transakcije - nema signala - jako slab signal (spor signal) - spora brzina interneta - nema sredstava na računu - pogre[no upisivanje podataka (pritisak na dvije tipke I sl.) - možda ste pre-brzi (pričekajte dvije min. )
6. Primanje i preuzimanje sredstava
Da biste primili sredstva poslana na Vaš račun, odaberite opciju “Preuzmi – PRIJENOS”. - Opcija će biti dostupna samo u slučaju da je izvršena uplata prema Vašem računu; u suprotnom, prikazat će se poruka “Trenutno nema uplata”. - Ukoliko je uplata izvršena, na ekranu će se prikazati podaci o pošiljatelju, poslani iznos i razlog transakcije. - Kako biste prihvatili uplatu, kliknite na “Prihvatiti”; - Ukoliko ne želite prihvatiti uplatu, kliknite na “Odbiti”.
7. Prikaz iznosa na računu
- Opcija “Iznos na računu” prikazat će stanje Vašeg računa i dnevni limit koji se može prenijeti. Prikaz dnevnog limita - Dnevni limit sami određujete prilikom učlanjenja u MobiCash sustav. - Dnevni limit možete mjenjati po želji. - Dnevni limit resetira se svaki dan oko 24 sata, tako da novi dan poćinje s novim stanjem limita
8. Popis svih transakcija
- Opcija “Popis transakcija” prikazat će sve obavljene transakcije. Moguće je odabrati više oblika prikaza popisa prijenosa: 1.Svi prijenosi – dolazni i odlazni, – prihvaćeni i odbijeni 2.Samo poslani prijenosi 3.Samo odbijeni prijenosi - Polja “Odbio sam” i “Odbili su” predstavljaju legendu, odnosno kojom su bojom oznaćene koje transakcije. - Moguće je i ogranićiti kolićinu vidljivih popisa, na naćin da: 1.Pokaže samo posljednje prijenose, ćiju kolićinu prikaza određujete sami, ili. 2.Pokaže prijenose koji su obavljeni između određenih datuma - Klikom na “Prikaz” prikazuje se popis prijenosa prema odabranim postavkama, - Dok se klikom na “Odustani” vračate na glavni početni izbornik.
9. Prikaz svih transakcija
- Nakon što ste odabrali “Prikaz”, pokazat će se popis prijenosa prema postavkama koje ste sami odabrali. - Svaki je prijenos oznaćen odgovarajućom bojom; u gornjem redu nalazi se legenda koja objašnjava što pojedina boja predstavlja. Polja su: 1.Korisnićki broj pošiljatelja 2.Ime pošiljatelja 3.Preneseni iznos 4.Datum izvršenja prijenosa 5.Razlog prijenosa
1. Pokretanje MobiCash Prijenos aplikacije
- Partner na mobitelu pokreće aplikaciju MobiCash Prijenos.
- Na ekranu se pojavljuje mogućnost preuzimanja sredstava.
- Kliknite na “Preuzimanje”.
2. Preuzimanje sredstava s Korisnikovog MobiCash računa
- Nakon što je Korisnik putem svog mobilnog telefona prenio određeni iznos sa svog MobiCash računa, na Partnerovom mobitelu to će biti vidljivo kako je prikazano na slici.
- Partner ima mogućnost prihvatiti ili odbiti prijenos.
- Pritisnite na tipku “Prihvatiti”.
3. Kraj Prijenosa
- Nakon što je Partner prihvatio prijenos sredstava s Korisnikovog MobiCash računa može se pritiskom na “Izlaz” vratiti na prvi korak aplikacije.
Provjera prijenosa
4. Pokretanje MobiCash Prijenos aplikacije
- Partner na mobitelu pokreće aplikaciju MobiCash Prijenos.
- Na ekranu se pojavljuju mogućnosti: “Preuzimanje”, “Popis prijenosa” i “Izlaz”.
- Kliknite na “Popis prijenosa”.
5. Odabir Perioda Prijenosa
- Partner odabire željene postavke za ispis prijenosa.
- Kliknite na “Prikaz”.
6. Prikaz Prijenosa
- Nakon što je Partner provjerio stanja prijenosa može se pritiskom na “Povratak” na svojem uređaju vratiti na prethodni korak aplikacije.
Opis dolazi uskoro...
1. Prvo pokretanje aplikacije
UNOS PINa - Nakon što ste pokrenuli aplikaciju, unesite svoj četveroznamenkasti PIN. - PIN broj koji ste dobili putem e-maila prilikom aktivacije. - Kliknite na “Login” kako biste potvrdili PIN.
2. Unos korisičkog broja
- Unesite svoj peteroznamenkasti Korisnički broj koji ste primili putem e-maila prilikom aktivacije. - Ovaj je korak potrebno učiniti samo prilikom prvog pokretanja aplikacije (ili u slučaju unosa neispravnog PIN-a). - Kliknite na “OK” kako biste potvrdili unos Korisnickog broja.
3. Potvrda popusta
- Na ekranu će se pokazati glavni izbornik aplikacije MobiCashPopust. - Možete odabrati potvrdu za popust koji želite ostvariti, “Potvrda za POPUST” - Provjeriti dosad ostvarene popuste, “Provjera POPUSTA” - Pogledati zapisanu povijest, “Prikaz POVJESTI”. - Biranjem opcije “Izlaz” zatvarate aplikaciju MobiCashPopust.
4. Ostvarenje popusta
Unos korisičkog broja davatelja popusta - Ukoliko želite ostvariti popust na kupovinu kod određenog Partnera, - Odaberite opciju “Potvrda za POPUST”. - Potrebno je unijeti korisnicki broj primatelja (Partnera) kako bi se potvrda registrirala. - Korisnički broj Partnera možete vidjeti pored prepoznatljive MobiCash naljepnice; ako ona nije vidljiva, upitajte Partnera za broj. - Kliknite na “OK” kako biste potvrdili da ste Član.
5. Potvrda statusa člana
- Ukoliko je potvrda uspješna, prikazat će se kontrolni broj koji će Partner moći vidjeti na svom tabletu. - Na ovaj naćin Partner provjerava Vaše članstvo u MobiCash sustavu. - Nakon što se Partner uvjeri da se kontrolni brojevi podudaraju, popust će vam biti odobren.
6. Provjera popusta
Provjera aktivnosti članstva - Opcija “Provjera POPUSTA” prikazat će popis primatelja (Partnera) uz odgovarajuće kontrolne brojeve potvrda. - Klikom na “Povratak” vračate se na glavni izbornik.
7. Prikaz povjesti
Po zatraženim popustima - Opcija “Povijest” prikazat će popis svih provjera koje ste napravili, odnosno povjest ostvarenih popusta kod određenih Partnera.
1. MobiCash Partner
- Nakon što je Korisnik potvrdio svoje članstvo putem aplikacije MobiCash Korisnik, Partner na mobitelu ulazi u aplikaciju i dobiva stanje kao što je prikazano na slici.
- Klikom na “Osvježiti” pojavljuje se član i pored njega kontrolni broj.
2. MobiCash Partner - Provjera članstva
- Kontrolni broj mora biti identičan kao i onaj prikazan u Korisnikovoj aplikaciji prilikom identifikacije.
- Nakon provjere Korisnikovog članstva Partner na mobitelu pritisne gumb “Poništi” , te se na ekranu pojavljuje prikaz kao na slici u prvom koraku.
|